Thursday, February 17, 2011

~ membantu di dlam bisnes bundle ~


Hahahaha....nilah name kedai yg di berikan oleh abg ipor aku dan kakak aku " JOESYA BUNDLE " 
Dalam dunia skang mane ade yg murah ckp jeh barang ape yg murah ade? kalau ade bgtau aku, aku nak beli sepuloh.... semuanya naik makin hari makin naik semua naik bersepah2.... jadi inilah alternatif family joe menambahkan pendapatan untuk kehidpan seharian diorang aku cume membantu sedaya aku~ bak kata pepatah ringan keropok mony same2 kita kunyah wajajajakakaka.... 

inilah tauke dan penolong tauke mr joe n mrs joe



nilah muke2 org kuat JOESYA ENTERPRISE merekalah yg menubuhkan syarikat dengan titik peluh mereka respect gile kat diorang...! mencari rezeki alternatif selain dari makan gaji yg x seberapa daripada majikan diorang oyeehh..!!


No comments:

Post a Comment