Wednesday, January 5, 2011

main karen di ni pagi....


wiring... hahahaha.... pandai aku buat... aku ikut otai jeh kawan aku..keje wat kat rumah boss abg die punya tempat keje  amat menarik mempelajari teknik2 nak kena renjatan elekrik. waakkakaa.... byk manfaat ni kalau belajr wat sendiri...nnt dah beli umah kalau ade problem repair sendiri jeh..xyah nak calling2 org karen wat kena charge dah tnetu mahal baik beli brg sendiri wat kat umah hahahhaa.....amat berkesan beliau ajar ni wakakka


budak kat atas nilah yg ajar aku teknik2 pembahagi bayang dan kena renjatan elektrik hahahhaa... baru hari siap kan abg hensem wakakkaka.... trip sana trip sini hampeh...penat gile ! hahahha anyway thx to shahrul azli kerana ajar saya tentang dunia2 wayaar tanpa sempadan...

No comments:

Post a Comment